Trouble: 101 - Christmas Witch.
Netherlands
Claimed by Anietje 3 years 5 months ago (1h 24m 48s since publication) · visibility Watch (3)
Hogebiezendijk, IJsselstein, UT, NL
HoHoHo…. Merry Christmas.
De tag is niet te vinden op bovenstaande coördinaten en de coördinaten geven ook geen indicatie van het gebied of de provincie waar de tag ligt. Op dit punt staat wel de grootste verlichte kerstboom van Nederland.
Als je de puzzel hebt opgelost vind je de tag bij een iets kleiner exemplaar.
Namens mij (de hider), de kerstman en de heks wensen we jullie hele fijne en gezellige kerstdagen en een fantastisch 2023 met vele mooie STT avonturen.
Regels: Per huishouden mag slechts één tag van elk type worden gevonden, claim dus ook niet meer dan 1 tag van elk type. Denk ook aan de andere Hunters. Heb je een tag gevonden, claim deze dan zo snel mogelijk. De instructies hiervoor staan op de achterkant van de tag. Heb je een tag in Nederland of België gevonden dan kan de bijbehorende coin op 4 februari 2023 worden opgehaald in Naarden, Noord-Holland (Nederland). Je hoeft de coin dus niet op de Snag the Tag website te bestellen. Je hoeft hem daar alleen te claimen. Houd de Facebookpagina Snag the Tage Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel. Rules: Strictly one coin of each type per household and family member; please do not grab more than one of each tag. As a courtesy to other finders, please claim your tag immediately. Instructions for claiming are on the back of the tag. If you found a tag in the Netherlands or Belgium, the corresponding coin can be picked up on february 4, 2023 in Naarden, Noord-Holland (the Netherlands). You do not have to redeem the coin on the Snag the Tag website. See the Facebook page Snag the Tag Nederland en België for more information about this game.
Notes
note_addAdd Note|
Daphne
|
description 3 years 5 months ago
Geféliciteerd! Top! Het is jullie toch óók weer gelukt !💪 |
|
gj75
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd, welke code heb je hiervoor gebruikt? |
|
MollieBillie
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd 🎄🥂 |
|
TeamKreutzer
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd, super |
|
Westfour1
|
description 3 years 5 months ago
Yes!! Gefeliciteerd 🥳🎊 |
|
[tag hider]
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd. Super leuk dat je hem hebt. Merry Christmas 🎄🎅ðŸ½ðŸ”” |
|
Borrel36
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd!!!!! |
|
vWspeurders
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd |
|
De van nassautjes
|
description 3 years 5 months ago
Congrats girls ðŸ‘💪🥳 |
|
Anietje
|
check_circle 3 years 5 months ago
· Edited 3 years 5 months ago
De afgelopen tijd door omstandigheden helaas niet kunnen hunten. Vanochtend had ik de pling van nieuwe email gemist. Maar gelukkig werd ik geappt dat er een "bijna" oppikker was in Halsteren. Hup snel iets aan en de auto in...... Ik hoefde nog maar 10 min te rijden toen ik gebeld werd dat deze geclaimd was. Dus omkeren en weer terug naar huis. Maar wel weer leuk om in de gelegenheid te zijn om de rush van het hunten weer te voelen. Vanmiddag moest ik iets afgeven in Amsterdam, dacht ff snel heen en weer. Toen ik weer in de auto stapte, ging er een pling van nwe email op mn telefoon...... Ff snel kijken voordat ik uit het parkeervak weg rij en weer op weg naar huis ga. 2 tags uit.......1 in Ijsselstein......mmmmm 35 min rijden, als tie daar ligt dan is t te doen vanaf hier. Eerst de puzzel.......kerstboompjes met gezichtjes. Lydia bellen......ff mee kijken vanuit huis.... Face it code mmmmmm kan de gezichtjes er niet echt uithalen🤬. Damn, wat nu..... Ohhhhh er is ook een code met die kerstboompjes, wat leuk. 18 cijfers, teveel voor een coordinaat. Ondertussen heb ik al n aantal servetjes vol geschreven (want ja had geen normaal papier in de auto😂). Ohhhhhh wacht ....opdelen... dan hou ik 2 keer 3x3 over.....paardensprong. 1ste blok van 9 voor noord, andere voor zuid. Yes coordinaat.......maarja klopt dit wel?? Geen checker.....ach het coordinaat is 30 min rijden en al richting huis, dus ff langs rijden kan geen kwaad. Bij het coord aangekomen zie ik veel groen met een strookje boompjes/struiken. Mmmm zou het hier wel goed zijn????? N klein stukje verderop zie ik een fiets staan tegen een pilaar van n brug, maar zag geen zoekend persoon. Toen ik verder liep richting het coord kwam er ook een man achter die pilaar vandaan. Aangezien mn ogen niet al te best meer zijn herkende ik die persoon niet zo uit de verte. Ondertussen aangekomen bij het coord moest ik wel nog even goed kijken met die slechte ogen van me, toen hoorde ik ineens Dave achter me....neeee komt hij nou ook hunten??!!! Gelukkig....gevonden....zoooooo blij wat een kerst cadeautje is dit zeg!!! En gelukkig bleek Dave de hider te zijn en niet een hunter die de tag voor mn neus weg had kunnen pakken. Dave, super bedankt voor de leuke puzzel en de hunt. Ben super blij, voelt echt als een kerst cadeautje. Merry christmas |
|
cron
|
publish 3 years 5 months ago
Published. |

Trouble: 101 - Christmas Witch. 