Trouble: 111 - Trouble at the hospital
Netherlands
Claimed by Apenfamilie 3 years 6 months ago (15m 54s since publication) · visibility Watch (1)
Weg zonder naam, Enschede, OV, NL
Beste Hunters,
Bij het nieuws dat er heksen kwamen
Begonnen we al plannen te beramen
Aan ideetjes ontbrak het ons niet
De eerste 2 kwamen uit op het Twents Trick or Treat
Dus nu nog 2 tags voor de boeg
maar ach, we hebben tijd genoeg
Op tag gebied viel er ondertussen door het land heel wat te beleven
We zagen zelfs tags die weg werden gegeven
Sint snapte niet waar dat op sloeg
Want voor cadeautjes was het nog veel te vroeg
Sint heeft dat namelijk heel helder voor de geest
Het is tenslotte zijn eigen feest
Met deze tag wil hij samen met zijn Pieten ook wat geven
Zonder dat iemand daarvoor een heel avontuur moet beleven
Op de kaart en via Google werd een mooie locatie gezocht
Die zou dit weekend worden bezocht
Maar soms loopt alles anders dan je in je hoofd hebt zitten
En zo kon onverwachts 1 van de hulpSinterklazen een aantal nachten in het ziekenhuis pitten
Maar die heksen tag, wat moeten we daar dan nu mee ?
Gelukkig kwam een zwart-wit pluizig beertje met een goed idee
Normaal kom je op deze plek niet graag
Maar wel op een dag als vandaag
Een cadeautje dus van Sint
Voor degene die hem als eerste vindt.
Heb je de tag gevonden, claim deze dan direct. De code en website staan op de tag vermeld. Per soort tag mag er maar 1 per huishouden worden gevonden. De bijbehorende coin kan worden opgehaald op het redemption event in Naarden.
Notes
note_addAdd Note|
Daphne
|
description 3 years 6 months ago
Gefeliciteerd! |
|
Turbo-Diesel
|
description 3 years 6 months ago
Van harte gefeliciteerd met het vinden van je tag. |
|
[tag hider]
|
description 3 years 6 months ago
Superleuk toepasselijk log. Dankjewel! |
|
Ilona143
|
description 3 years 6 months ago
Proficiat!!!! Zo viel alles samen.... Beterschap! |
|
TeamKreutzer
|
description 3 years 6 months ago
Gefeliciteerd |
|
elnuar
|
description 3 years 6 months ago
Gefeliciteerd, net een minuut eerder dan ik op locatie ben 😎 |
|
[tag hider]
|
description 3 years 6 months ago
Gefeliciteerd ! |
|
Apenfamilie
|
check_circle 3 years 6 months ago
· Edited 3 years 6 months ago
Project Kerstboom. Daar begint mijn verhaal. Een kleuren discussie waarin ik faal. Paars is paars en word geen roze, daar was iedereen duidelijk in. Dus dan maar nieuwe ballen kopen met de nodige tegenzin. Met alle nieuwe ballen in de boom, Valt de rest van de kerstspullen uit de toon. Eind van de dag heb ik de tijd En kan ik mijn geld bij de intratuin kwijt. De dichtstbijzijnde intratuin is in Enschede. En daar heb ik nu dus vet veel mazzel mee! Want op deze druilige en natte Sinterklaas dag, Wist ik vanmiddag toch niet wat ik zag. Ik was druk bij de intratuin aan het shoppen. Ik stond bij de kassa mijn tas vol te proppen. Toen er ineens een mailtje kwam. Ik schrok me helemaal lam. Een tag in Enschede daar ben ik vlakbij. Snel betalen en iedereen opzij. Ik moet naar buiten naar mijn auto snel. Tas erin, misschien red ik dit wel. Ik ben met 5 minuten bij het ziekenhuis. Al was mijn rijstijl echt niet pluis🤣 Aan de voorkant mag ik niet parkeren. Toch besluit ik een boete te riskeren. Hier in Enschede zijn er hunters in overvloed. Maar vandaag is mijn positie té goed! Dus de auto laat ik op de stoep staan. Om snel naar de juiste bank te gaan. Dan even goed zoeken rondom het bankje. En daar is tie dan verdekt onder het plankje. Dat is nog eens een leuk Sinterklaas kado Die vind je meestal maar niet zo. Ik heb maar 10 minuten spanning hoeven beleven Eigenlijk wordt deze heks zomaar weggeven. En dat past goed bij de datum van vandaag Dus het is echt niet zo dat ik klaag. De reden en lokatie is natuurlijk geen grap. Ik wens Roos dan ook veel beterschap! Dit is de tweede die ik deze week snag. Dank jullie wel voor deze tag!! Voor mij is de heksenjacht nu klaar. Groetjes Patricia en tot volgend jaar! |
|
cron
|
publish 3 years 6 months ago
Published. |

Trouble: 111 - Trouble at the hospital 