Trouble: 113 - Was it a Car or a Cat I saw
Netherlands
Claimed by DaarZijnZeWeer 3 years 5 months ago (3h 49m 54s since publication) · visibility Watch (5)
A50, Herveld, GE, NL
D3,5 / T3,5
Iedereen was zo druk met het inladen van de koffers in de auto dat ze niet zagen dat Trouble zich in de problemen had gewerkt. Hij zat vast zat in de kofferbak! Hij is samen met Harry en Ron richting Zweinstein gevlogen en zit nu vast in de gestrande auto. Wie komt hem bevrijden?
Regels:
Rules:
Per huishouden mag slechts één tag van elk type worden gevonden, claim dus ook niet meer dan 1 tag van elk type. Denk ook aan de andere Hunters. Heb je een tag gevonden, claim deze dan zo snel mogelijk. De instructies hiervoor staan op de achterkant van de tag. Heb je een tag in Nederland of België gevonden dan kan de bijbehorende coin op
4 februari 2023 worden opgehaald in Naarden, Noord-Holland (Nederland) tijdens het Wizard 2022 Redemption Event.
Je hoeft de coin dus niet op de Snag the Tag website te bestellen. Je hoeft hem daar alleen te claimen. Houd de Facebookpagina Snag the Tage Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel.
Strictly one coin of each type per household and family member; please do not grab more than one of each tag. As a courtesy to other finders, please claim your tag immediately. Instructions for claiming are on the back of the tag. If you found a tag in the Netherlands or Belgium, the corresponding coin can be picked up on
4 febuary 4th 2023 in Naarden, Noord-Holland (the Netherlands) during the Wizard 2022 Redemption Event. You do not have to redeem the coin on the Snag the Tag website. See the Facebook page Snag the Tag Nederland en België for more information about this game.
Notes
note_addAdd Note|
MollieBillie
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd 🎉🥳 Benieuwd naar je verhaal |
|
mariskavv
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd! |
|
De van nassautjes
|
description 3 years 5 months ago
Congrats |
|
familiemaas
|
description 3 years 5 months ago
Proficiat |
|
LatøLot
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd! |
|
DaarZijnZeWeer
|
check_circle 3 years 5 months ago
· Edited 3 years 5 months ago
Trouble, ik had al een beetje de hoop op een roze katje opgegeven. Ze zijn erg schaars. Dan komt er vanmorgen een online met de bogus redelijk in de buurt. Dat geeft hoop en ik begin te puzzelen. Inmiddels komt er nog een Trouble uit, verder weg dus alle aandacht blijft bij nummer 113. De boodschap is duidelijk, de auto wijst de weg. Ik begin met de kentekenplaat. Weet er van alles mee te doen en kom op prachtige coordinaten maar de checker blijft rood. Ik krijg zelfs een coord in Luxemburg eruit. Tja kan best dat er in de checker een juist coord zit dus ook die gaat door de checker. Nee hoor hij blijft rood. Hexadecimaal wordt er van alles uit de kast getrokken zelfs tot we er blauw rood van gaan zien. Toil is blauw maar deze is echt roze en geen rood. Trouble zit vast in de kofferbak, die zit aan de achterkant van de auto. Op zoek dus naar een achterdeur. Vliegende-auto-2.jpg dat doet vermoeden dat er ergens ook een 1 te vinden is. Neehhh dat zou geen D3,5 zijn ik moet terugschakelen naar een makkelijkere denkmodus (oeh makkelijk denken vind ik moeilijk). Dan valt mij iets op en daar moet ik vast wat mee. Even een paar dingen op papier uitgewerkt en ja ik zie een RD coord verschijnen. Conversie erover en bam groene checker. Tools inladen en gaan. Op GZ aangekomen zie ik nog niets. Mmmm moet toch een flinke boom zijn wil een ladder er enigszins tegenaan kunnen staan. Ik vergroot mijn zoekcirkel en bekijk de grote bomen nauwkeurig. Daar zie ik wat. Oeh best hoog. Ik parkeer de ladder tegen de boom. Slik best hoog en ik ben alleen, daar ben ik niet heel blij mee. Dan toch maar omhoog. Ik sta net op de rode trede gaat het spul glijden en ik kan er net niet bij. Ahhh dit is eng. Toch maar naar beneden en het laatste stukje er maar af gesprongen, ik vertrouwde de boel niet. En nu??? Dit is best leip in mijn uppie dat ga ik niet doen. Ik probeer met een touw en de hengel een “strop om het kattehalsje†te leggen. Dat werkt ook niet. Ah geniaal idee. Terug naar de auto. Mes + ducktape + hengel= boomzaag. Bij wijze van spreken dan. Dus ik knutsel mijn mes aan de hengel en met wat gepruts op grote hoogte snijd ik touwtje een los, touwtje 2 en yes het laatste touwtje ook en dan met de haak van de hengel trek ik het pul los en komt het naar beneden. Er blijkt inderdaad een katje klem in de kofferbak te zitten. Het arme beetje wordt bevrijd en kijkt mij vrolijk toe. Ik neem hem graag onder mijn hoede en veilig gaat hij met mij mee naar huis. Hider super bedankt. Leuke puzzel, hoe heb je zo’n mooi passend coord gevonden haha en en mooie uitdaging. |
|
cron
|
publish 3 years 5 months ago
Published. |

Trouble: 113 - Was it a Car or a Cat I saw 