Trouble: 114 - Dat is niet voor de Poes
Netherlands
Claimed by Borrel36 3 years 5 months ago (3h 19m 19s since publication) · visibility Watch (4)
Weg zonder naam, Amerongen, UT, NL
D1,5 / T4
Let op! Deze cache kun je ophalen in het donker, maar dit wordt ten zeerste afgeraden. Dit is op eigen risico.
Trouble was heerlijk van de heksenkaas aan het snoepen toen hij ineens iets hoorden. Hij moest snel maken dat hij wegkwam. Want hij mocht helemaal niet van de heksenkaas snoepen! In zijn paniek rent hij dwars door de heksenkaas en springt op de bezemsteel. Die gaat er spontaan met hem vandoor. Maar door alle heksenkaas is Trouble wel wat kilootjes aangekomen en komt de bezemsteel in een donkere natte tunnel vast te zitten. Kun jij Trouble vinden met behulp van de sporen die hij heeft achter gelaten?
Gebruik de chacker! De informatie die hierin staat heb je nodig voor het bemachtigen van deze tag.
Regels:
Rules:
Per huishouden mag slechts één tag van elk type worden gevonden, claim dus ook niet meer dan 1 tag van elk type. Denk ook aan de andere Hunters. Heb je een tag gevonden, claim deze dan zo snel mogelijk. De instructies hiervoor staan op de achterkant van de tag. Heb je een tag in Nederland of België gevonden dan kan de bijbehorende coin op
4 februari 2023 worden opgehaald in Naarden, Noord-Holland (Nederland) tijdens het Wizard 2022 Redemption Event.
Je hoeft de coin dus niet op de Snag the Tag website te bestellen. Je hoeft hem daar alleen te claimen. Houd de Facebookpagina Snag the Tage Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel.
Strictly one coin of each type per household and family member; please do not grab more than one of each tag. As a courtesy to other finders, please claim your tag immediately. Instructions for claiming are on the back of the tag. If you found a tag in the Netherlands or Belgium, the corresponding coin can be picked up on
4 febuary 4th 2023 in Naarden, Noord-Holland (the Netherlands) during the Wizard 2022 Redemption Event. You do not have to redeem the coin on the Snag the Tag website. See the Facebook page Snag the Tag Nederland en België for more information about this game.
Notes
note_addAdd Note|
De van nassautjes
|
description 3 years 5 months ago
Congrats 💪👠|
|
MollieBillie
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd 🎉🥳 |
|
OnderDeTrap
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd we moesten nog 15 minuten rijden en dan waren we ook op GZ geweest. |
|
DaarZijnZeWeer
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd |
|
Zouk Team
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd. |
|
Borrel36
|
check_circle 3 years 5 months ago
· Edited 3 years 5 months ago
Tjonge wat een dag!! Terwijl ik op mijn werk zit, zie ik de tag uitkomen. Kak, waarom net nu???? Ik moet nog werken tot een uurtje of 15. Tussendoor tracht ik te puzzelen om het coördinaat te pakken te krijgen. Omdat het niet direct lukt schakel ik buuf in voor hulp. De checker bleef nog erg stil...hmmmm Naarmate de tijd verstrijkt beginnen de zenuwen te borrelen. Uit mijn werk zou ik direct weg kunnen, maar waarheen???? Mannen zijn beiden aan het werk, dus moet ik dan alleen. Buuf zegt het tunneltje op de foto te herkennen.......echt???? Waar?¿? Kesteren...ok, dat is te doen. Maar wel een waadpak nodig....die ligt in de woonkamer. De coördinaten word n in de checker gedaan en ....groen.... Oei nu wil ik echt zoooooo graag weg. Gelukkig wat meevallers en ik kan 14 uur weg. Buuf geregeld om waadpak op te halen en om klokslag 14 uur weer terug te zijn. Ik ren naar buiten....de checker geeft 2 keer groen. Maar een ander team had de notitie gemaakt dat 1 van de checkers van hem is, maar door ziekte niet kan gaan. We rijden snel door naar GZ.....niemand, niks.....heel fijn. En ja hoor....de tunnel van de foto. Snel heb ik me. (voor de allereerste keer!) In een waadpak gehesen en verdwijn ik onder toeziend oog van de camera van buuf in de tunnel. En dan....ongeveer halverwege zie ik wat hangen. Een mini bezem.....dat moet toch?!? Dichterbij inspecteer ik de bezem. Deze kat had zich met ijzerdraad netjes in de nesten gewerkt en zat vast aan de bezem. YESSSSSSSS gil ik richting buuf, die minstens zo hard meegilt dat we hem hebben!!!!; Ik neem de bezem met trouble mee naar buiten, hijs mezelf weer op de kant en bevrijd de kat uit haar benarde positie. Eerst claimen....daarna weer rustig bijkomen en mezelf weer uit dat waadpak hijsen. Wat een avontuur!!! Inmiddels blijkt uit een flinke prikkel in mijn hand dat ik vol in een brandnetel heb gegrepen bij het "afdalen" in het water. Ach....dat gaat wel weer over. Op de terugweg ga ik met buuf even wat drinken bij de lunchroom waar zoonlief werkt. Hij keek me stomverbaasd aan dat ik de tag vast had. " Hoe kom je daar dan aan???" Was de reactie. Nou, buuf en ik bleken een top team!!! Bedankt voor de hulp en gezelligheid!! |
|
Zouk Team
|
description 3 years 5 months ago
De 1e groene checker is van mij, maar ik zit helaas ziek thuis. Succes voor wie wel gaat. |
|
cron
|
publish 3 years 5 months ago
Published. |

Trouble: 114 - Dat is niet voor de Poes 