Toil: 705 - Blair Witch Project
Netherlands
Claimed by copzee 3 years 5 months ago (3h 12m 56s since publication) · visibility Watch (1)
Buizerdhof, Capelle aan den IJssel, ZH, NL

- De tag ligt niet op het bovenstaande coördinaat, daarvoor zal gepuzzeld moeten worden.
- Opgegeven coördinaat geeft geen indicatie van het gebied waar de tag verstopt ligt. Het opgegeven coordinaat geeft wel een indicatie van in welke provincie deze tag verstopt ligt!

Bla

Per huishouden mag slechts één tag van elk type worden gevonden, claim dus ook niet meer dan 1 tag van elk type. Denk ook aan de andere Hunters. Heb je een tag gevonden, claim deze dan zo snel mogelijk. De instructies hiervoor krijg je als je de tag geclaimed hebt. Je hoeft de coin niet op de Snag the Tag website te bestellen. Je hoeft hem daar alleen te claimen.
Houd de facebook pagina: Snag the Tag Nederland & België in de gaten voor meer informatie over dit spel.
Uiteraard vinden wij het leuk om een mooi verslag van jou avontuur te ontvangen, hier of op de facebook pagina.
Iedereen heel veel plezier met puzzelen & jagen!
Notes
note_addAdd Note|
copzee
|
description 3 years 5 months ago
Zo aan het einde van deze ronde hoopte ik dat er ook nog een ondeugende kat voor mij te vinden zou zijn. Tot aan de vakantie zat ik tot mijn oren in het werk, maar vanaf kerst had ik tijd. Dus driftig aan het puzzelen geslagen. Gisteren greep ik mis in Zoetermeer, als eerste ter plaatse, maar Edtjuh had de betere ogen. Het wordt toch echt tijd voor een bril, want wat mij betreft leek het nog steeds op een blaadje nadat hij de camo-koker had aangewezen. Vanochtend een nieuwe kans: blair witch project: klinkt goed, rennen door het bos enzo.....euh dus maar niet teveel over nadenken als ik daar straks alleen doorheen ga. Mijn snagpuber is natuurlijk niet te motiveren om vroeg haar bed uit te komen, dus it's up to me. De puzzel was goed te doen: neem je langste hengel mee en zoek naar een kerststukje onder de boom en de coördinaten natuurlijk. Haha, dacht ik bij mezelf, degene die de puzzel niet helemaal af vertaalt, weet niet dat de tag gewoon in het kerststukje zit. Ik kon dus niet verder van de waarheid zitten, want toen ik om 7.30 uur vanochtend met mijn zaklampje het bos in liep zag ik niks in het leuke kerststukje. Dus deze voorzichtig onder een lantaarnpaal uit elkaar gehaald, onder de oase gekeken, onder de kaarshouder, nope. Nee hè! Ik heb echt een lange hengel nodig. Voorzichtig het kerststukje weer in elkaar gezet en met mijn langste hengel (6 meter van de decathlon) weer terug. Dus ik had aan de opdracht voldaan, maar ter plekke zag ik in dat dit niet genoeg zou zijn. Dus deze McGyver ging aan de slag met lange takken uit het bos, duct tape en een haak. Na een half uur klunzen brak de hengel. Jeetje! Maar ja, als je 'm ziet hangen, dan kun je gewoon niet opgeven. Dus hengel aan elkaar geduct taped, alles verstevigd met meer takken (zie foto). Yes, ik raakte 'm nu in ieder geval. Maar mijn gebroken-hengel-met-meerdere-verlengstukken wiebelde, boog af, draaide, bleef haken, ving wind en ga zo maar door, dus veel verder dan de petling een tik verkopen lukte nog niet. Dus nog meer verlengen. Weer een lichte tak er aan, duct tape (inmiddels bijna op) en de haak er op en maar weer vissen. Toen sloeg ik hem per ongeluk naar links zodat ie horizontaal kwam te staan, maar nu zag ik wel de haak beter. Even reiken en ja hoor, klets, boem, crunch...viel ik in het gat (van zo'n 4m2) naast de boom. Hengel gelukkig nog in tact, maar de broek niet. Grote scheur er in. Haha, waarom vond ik dit ook weer leuk? Oké, hup kom op, met die spierpijn-armen de hengel toch nog weer iets verlengen, want dat duwen tegen de petling zet geen zoden aan de dijk. En jaaaaaa, schuiven naar rechts, nog meer en nog meer, ik durfde het bijna niet meer te hopen na 2 uur geworstel, maar hij zat aan de geïmproviseerde hengel. Zoooo, even uitblazen hoor. Ik had net de petling van de hengel bevrijd, toen er een collega-snagger aankwam. Toen ik vertelde dat ik hem net had gepakt en ging claimen, maakte ze snel rechtsomkeert; hopelijk voor haar op weg naar een andere kans. Tjonge, wat een avontuur weer, geweldig. De euforie was zo groot na 2 uur vissen. Hartelijk dank, hider, voor dit heerlijke avontuur. Hopelijk tot in Naarden! |
|
Daphne
|
description 3 years 5 months ago
Congrats !! |
|
Zwaartjes
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd 🥳 |
|
Flevofrog
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd, wij waren net te laat |
|
TeamTiemens
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd! Ik heb hem ook opgelost, maar kon niet op pad. |
|
TeamKreutzer
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd |
|
copzee
|
check_circle 3 years 5 months ago
Pfoeh, de Hider had niet gelogen over de lange hengel. Log volgt |
|
Verdi
|
description 3 years 5 months ago
Opgelost. Leuk gedaan |
|
cron
|
publish 3 years 5 months ago
Published. |

Toil: 705 - Blair Witch Project 
