Toil: 710 - Waar is hij nou?
Netherlands
Claimed by Cobra/marsso 3 years 5 months ago (59m 57s since publication) · visibility Watch (2)
Weg zonder naam, Ritthem, ZE, NL
Na ongeveer een uur in het donker vliegen was het tijd om een kleine pauze in te lassen voor Andromeda . Snel werd er een mooi plekje gezocht en hup daar gingen ze. Aangezien het donker was kon je niet goed zien dat er al iemand aanwezig was op deze locatie. Andromeda schrok hier zo van dat ze snel een spreuk uitsprak om zich weg te toveren. Helaas ging hier iets mis..Ze verdween maar liet iets achter. Help Andromeda haar verloren ding terug te vinden door de spreuk op te lossen......................................................................................
Use a sharp magic tool to get the tag...................................
Regels: Per huishouden mag slechts één tag van elk type worden gevonden, claim dus ook niet meer dan 1 tag van elk type. Denk ook aan de andere Hunters. Heb je een tag gevonden, claim deze dan zo snel mogelijk. De instructies hiervoor staan op het zakje waarin de tag zit. Heb je een tag in Nederland of België gevonden dan kan de bijbehorende coin op zaterdag 4 februari 2023 worden opgehaald in Naarden, Noord-Holland (Nederland) bij het https://coord.info/GCA0XH9 event. Je hoeft de coin dus niet op de Snag the Tag website te bestellen. Je hoeft hem daar alleen te claimen. Je kunt er ook voor kiezen om de coin, tegen vergoeding van verzendkosten, op te laten sturen.
Houd de Facebookpagina Snag the Tag Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel.
Notes
note_addAdd Note|
Cobra/marsso
|
description 3 years 5 months ago
Toil: 710 - Waar is hij nou? Tja na twee keer misgegrepen te hebben was het deze keer raak. De laatste dag van 2022 waren we aan het event hoppen toen er een tag uit kwam bij Ellewoutsdijk. We zaten op dat moment in Alphen aan de Rijn en deze bleef er maar liggen. Op de terugweg naar huis hadden we nog een laatste eventje op de planning bij Delfgauw. Na het event nog even langs Melissant om de geit terug naar stal te brengen die met ons mee gereisd was. Nu de tag nog steeds niet geclaimd was en we nu toch richting huis gingen gaan we toch maar even een poging wagen. Maar we moesten toen nog een uurtje rijden en het werd ondertussen al donker. We reden het dorp Ellewoutsdijk in en zo richting het fort maar toen we daar aankwamen stond er een auto en werd kort daarna de tag geclaimd. Net 10 minuten te laat dus. Nog wel eventjes gekletst en de vinder gefeliciteerd met haar gevonden tag. Ze had er ook een flinke reis voor moeten maken. Gisteren weer één uit in de omgeving van Goes en na dat de puzzel opgelost was de auto ingestapt. Toen ik bij de afslag naar Goes was werd deze ook al geclaimd dus dan ook maar weer rechtsomkeer naar huis. Vandaag tijdens mijn werk om 11.00 uur kwam er weer één online en nog in de buurt ook. Maar ja ik moet helaas tot 16.00 uur werken. En dat wordt moeilijk puzzelen maar ik was bijrijder in de auto dus toch maar even een poging gewaagd. En met wat hulp op de achtergrond kwam er dan toch een coördinaat te voorschijn. We waren ondertussen ook op de zaak aangekomen om te gaan pauzeren. Ondertussen zette ik het coördinaat in google maps en bleek hij wel heel erg dicht bij moet liggen. Ik dacht dat moet lukken in een half uurtje tijd. En ik als een speer er op af want ik ken deze locatie goed en had ook al een vermoeden waar hij zou moeten liggen. Eerst weer te moeilijk zoeken natuurlijk en zag hem niet direct maar het was weer simpeler dan ik dacht. En wat ik vond klopte ook met de afbeelding op de listing dus dat moest hem zijn. Toen ik terug liep naar de auto kwam ik er achter dat mijn bril nog op het kunstwerk lag. Dus snel even terug en hij was er door de harde wind die er stond al afgewaaid en vond ik hem in het gras. Weer terug bij de auto een kniptangetje gepakt wat onder mijn stoel lag om de tag te kunnen bemachtigen en te claimen. Zo wat was dat even spannend zeg en dat ik op het juiste moment net mijn pauze had wat een mazzel. Dus ook nog ruim op tijd terug op het werk waar ik dan toch nog een boterham en een bakje koffie kon nemen. Wil de hider dan ook enorm bedanken voor deze tag leuke uitdaging en probeer er zeker weer bij te zijn in Naarden. Groetjes marsso |
|
MixMyDoggie
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd |
|
SjanieGiljam
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteert 🥳 |
|
Daphne
|
description 3 years 5 months ago
Geféliciteerd ! Niet weggewaaid in die harde wind? Pfoeh ! |
|
M_burger
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd.. |
|
geitendurp
|
description 3 years 5 months ago
Wow tof! Eindelijk!!!!! Gefeliciteerd🥳 |
|
[tag hider]
|
description 3 years 5 months ago
Gefeliciteerd.. |
|
De van nassautjes
|
description 3 years 5 months ago
congrats dude |
|
Cobra/marsso
|
check_circle 3 years 5 months ago
Gevonden log volgt |
|
cron
|
publish 3 years 5 months ago
Published. |

Toil: 710 - Waar is hij nou? 